داروهای خانگی برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای خانگی برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی

با درمان به موقع و علمی، نفروپاتی دیابتی می تواند به طور موثر کنترل می شود. اما آیا می دانید که به جز درمان در بیمارستان، داروهای خانگی نقش مهمی در درمان این نوع از بیماری نیز ایفا می کند. موارد زیر برخی از داروهای خانگی برای نفروپاتی دیابتی به امید آن می تواند شما را در حدی کمک کند.
1. سبک زندگی سالم
رژیم غذایی گاهی اوقات می تواند به عنوان درمان اساسی برای نفروپاتی دیابتی در نظر گرفته. در مرحله اولیه بیماری، بیماران باید مصرف پروتئین را محدود و پروتئین با کیفیت بالا برای کاهش بار کلیه و حمایت از فعالیت های روزانه از بیماران را انتخاب کنید. و بیماران می توانند ورزش های مناسب، ترک سیگار و نوشیدن، یک استراحت خوب، جلوگیری از عفونت، اصلاح اختلالات چربی خون به حواله ام سرخرگ کلیوی و غیره. همه این بسیار ضروری برای درمان نفروپاتی دیابتی است.
2. فشار خون بالا کنترل
فشار خون بالا با فشار خون nephropathy.and دیابتی بالا می تواند به آسیب بیشتر به کلیه شود، تشکیل یک دور باطل همراه است. بنابراین پیشگیری و کنترل فشار خون بالا نقش مهمی در جلوگیری از ضایعات عروق خونی بازی.
3. کنترل قند خون بالا
نگه داشتن قند خون در سطح نرمال می توانید مشکلات را کاهش دهد و ضایعات عروق خونی به تاخیر بیاندازد. بنابراین شما باید آن دارو را به دکتر تجویز برای شما، آیا قبل از آن را ترک نمی کنید به پزشک شما اجازه.
ما واقعا امیدواریم که کسانی که داروهای خانگی که در بالا ذکر شد می تواند چیزی را برای شما انجام دهد. و اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: